تعداد نشریات | 20 |
تعداد شمارهها | 350 |
تعداد مقالات | 2,887 |
تعداد مشاهده مقاله | 3,289,467 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,424,249 |
1. | Exploring the Impact of Scaffolded Written Corrective Feedback on Iranian EFL Learners’ Writing Quality: A Sociocultural Theory Study | |
دوره 8، شماره 4، دی 2021، صفحه 53-84 | ||
Ehsan Abbaspour؛ Mahmood Reza Atai؛ Parviz Maftoon | ||
2. | Proposing a Socioculturally-informed Syllabus to Teach Paragraph Writing for Iranian Undergraduate EFL learners: Materials, Methods and Assessment | |
دوره 5، شماره 1، اردیبهشت 2018، صفحه 47-72 | ||
Omid Mallahi؛ Mahboobeh Saadat | ||
3. | Systemic-Theoretical Instruction Vs. Discovery Learning: The Case of Iranian EFL Learners’ Acquisition of Grammar | |
دوره 7، شماره 1، اردیبهشت 2020، صفحه 45-78 | ||
Saeedeh Erfanrad؛ Ali Mohammad Fazilatfar؛ Parviz Maftoon | ||