تعداد نشریات | 20 |
تعداد شمارهها | 351 |
تعداد مقالات | 2,889 |
تعداد مشاهده مقاله | 3,291,619 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,426,650 |
1. | An English Teacher’s Professional Identity Development: The Effect of Educational Policies | |
دوره 5، شماره 2، مرداد 2018، صفحه 19-40 | ||
Bahram Behin؛ Fatemeh Esmaeili؛ Rsoul Assadollahi | ||
2. | Iranian EFL Teachers’ Understanding and Beliefs of Critical Pedagogy: A Multiple Case Study | |
دوره 11، شماره 1، فروردین 2024، صفحه 101-124 | ||
Esmaeel Ali Salimi؛ Meysam Khazaee Kouhpar | ||
3. | Predicting EFL Teacher’s Perceived Self-Disclosure Practice: Demographic Factors in Focus | |
دوره 11، شماره 2، تیر 2024، صفحه 24-48 | ||
Masoud Taheri؛ Mohsen Shahrokhi؛ Mohammad Reza Talebinezhad | ||