آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها351
تعداد مقالات2,889
تعداد مشاهده مقاله3,291,619
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,426,650

1.

An English Teacher’s Professional Identity Development: The Effect of Educational Policies

دوره 5، شماره 2، مرداد 2018، صفحه 19-40
Bahram Behin؛ Fatemeh Esmaeili؛ Rsoul Assadollahi

2.

Iranian EFL Teachers’ Understanding and Beliefs of Critical Pedagogy: A Multiple Case Study

دوره 11، شماره 1، فروردین 2024، صفحه 101-124
Esmaeel Ali Salimi؛ Meysam Khazaee Kouhpar

3.

Predicting EFL Teacher’s Perceived Self-Disclosure Practice: Demographic Factors in Focus

دوره 11، شماره 2، تیر 2024، صفحه 24-48
Masoud Taheri؛ Mohsen Shahrokhi؛ Mohammad Reza Talebinezhad


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب