تعداد نشریات | 19 |
تعداد شمارهها | 373 |
تعداد مقالات | 3,050 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,125,093 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,750,149 |
1. | Draft Specific Scoring and Teacher Corrective Feedback: Hearing Learners’ Voice | |
دوره 5، شماره 4، بهمن 2018، صفحه 1-26 | ||
Masoud Azizi؛ Majid Nemati | ||
2. | Scrutinizing the Utility of Flipped and Online Instructions for Ameliorating EFL Learners’ Writing Ability | |
دوره 10، شماره 3، مهر 2023، صفحه 71-94 | ||
Leila Dobakhti؛ Mohammad - Zohrabi؛ Sevda Masoudi | ||
3. | The Impact of Digital Multimodal Composition on Writing Ability of Iranian EFL Learners with Respect to Their Self-Efficacy | |
دوره 9، شماره 1، فروردین 2022، صفحه 177-151 | ||
Najmeh Maghsoudi؛ Mohammad Golshan؛ Amin Naeimi | ||