آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها360
تعداد مقالات2,958
تعداد مشاهده مقاله3,380,931
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,521,429

1.

Draft Specific Scoring and Teacher Corrective Feedback: Hearing Learners’ Voice

دوره 5، شماره 4، بهمن 2018، صفحه 1-26
Masoud Azizi؛ Majid Nemati

2.

Scrutinizing the Utility of Flipped and Online Instructions for Ameliorating EFL Learners’ Writing Ability

دوره 10، شماره 3، مهر 2023، صفحه 71-94
Leila Dobakhti؛ Mohammad - Zohrabi؛ Sevda Masoudi

3.

The Impact of Digital Multimodal Composition on Writing Ability of Iranian EFL Learners with Respect to Their Self-Efficacy

دوره 9، شماره 1، فروردین 2022، صفحه 177-151
Najmeh Maghsoudi؛ Mohammad Golshan؛ Amin Naeimi


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب