1.

Developing EFL Teachers’ Cognition of Corrective Feedback Using a Task-Based Approach

دوره 10، شماره 2، تیر 2023، صفحه 69-90
Meisam Mirzaei Shojakhanlou؛ Abdulbaset Saeedian

2.

Experienced and Novice EFL Teachers’ Cognition and Practices on Intercultural Communicative Competence: A Mixed-Methods Study in Iranian Context

دوره 11، شماره 4، آبان 2024، صفحه 121-147
Ashraf Sadat Hosseyni؛ Moussa - Ahmadian؛ Majid Amerian

3.

Sources of Demotivation among English Language Learners: Novice and Experienced Teachers’ Beliefs

دوره 6، شماره 4، دی 2019، صفحه 81-59
Asghar Afshari؛ Zia Tajeddin؛ Gholam-Reza Abbasian


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب