آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها350
تعداد مقالات2,887
تعداد مشاهده مقاله3,288,924
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,423,614

1.

Developing a Technology-Mediated EFL Teacher Program Based on Critical Pedagogy: The Context of Iran in Focus

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 26 اسفند 1402
Zahra Sabaghzade؛ Neda Fatehi Rad؛ Leila Anjomshoa

2.

Iranian EFL Teachers’ Understanding and Beliefs of Critical Pedagogy: A Multiple Case Study

دوره 11، شماره 1، فروردین 2024، صفحه 101-124
Esmaeel Ali Salimi؛ Meysam Khazaee Kouhpar

3.

The Contribution of Gender and Teaching Experience to Iranian EFL Teachers’ Perceptions of Critical Pedagogy

دوره 6، شماره 2، مرداد 2019، صفحه 101-79
Abdullah Sarani؛ Rasool Najjarbaghseyah؛ Mohammad Nasser Vaezi


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب