تعداد نشریات | 20 |
تعداد شمارهها | 350 |
تعداد مقالات | 2,887 |
تعداد مشاهده مقاله | 3,288,924 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,423,614 |
1. | Developing a Technology-Mediated EFL Teacher Program Based on Critical Pedagogy: The Context of Iran in Focus | |
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 26 اسفند 1402 | ||
Zahra Sabaghzade؛ Neda Fatehi Rad؛ Leila Anjomshoa | ||
2. | Iranian EFL Teachers’ Understanding and Beliefs of Critical Pedagogy: A Multiple Case Study | |
دوره 11، شماره 1، فروردین 2024، صفحه 101-124 | ||
Esmaeel Ali Salimi؛ Meysam Khazaee Kouhpar | ||
3. | The Contribution of Gender and Teaching Experience to Iranian EFL Teachers’ Perceptions of Critical Pedagogy | |
دوره 6، شماره 2، مرداد 2019، صفحه 101-79 | ||
Abdullah Sarani؛ Rasool Najjarbaghseyah؛ Mohammad Nasser Vaezi | ||