1.

A Path Analysis of Autonomy Supportive Teaching, EFL Learners’ Willingness to Communicate, Self-regulation, Academic Engagement, and Perceived Locus of Control

دوره 9، شماره 4، دی 2022، صفحه 25-49
saeedeh Javidkar؛ hoda Divsar؛ Masoud Saeedi؛ Ali Hadavizadeh

2.

بررسی چگونگی ارتباط بین تمایل به برقراری ارتباط، خودپنداره، آرمان خود در زبان دوم و اعتبار معلم در میان فراگیران خارجی زبان فارسی در ایران

دوره 8، شماره 2، مهر 1398، صفحه 51-68
محمد امیریوسفی؛ مهری میرخانی

3.

بررسی مدل تمایل به برقراری ارتباط براساس عزم و خودِ آرمانی زبان دوم در میان فراگیران فارسی به‌عنوان زبان خارجی

دوره 11، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 29-50
علی درخشان؛ جلیل فتحی؛ سعید نورزاده

4.

مدل‏یابی رابطه‌ی هوش هیجانی، استقلال، خودتنظیمی و تمایل به برقراری ارتباط، بامهارت خواندن درمیان فارسی‏آموزان غیر ایرانی: مدل معادله‌ی ساختاری (مقاله علمی پژوهشی)

دوره 9، شماره 2، مهر 1399، صفحه 137-167
رضا طاهرخانی؛ رضا مرادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب