1.

بررسی روند رشد ساخت‌ فعل در نوشته‌های فارسی‌آموزان کره‌ای (سطح پایه و میانی) براساس رویکرد کاربرد بنیان

صفحه 3-26
رضامراد صحرایی؛ طاهره عبداللهی پارسا

2.

بررسی میزان همبستگی بین توانش بینافرهنگی در مدرسان زبان فارسی به غیرفارسی زبانان و عملکرد فارسی‌آموزانشان

صفحه 27-51
زهرا ابوالحسنی چیمه؛ مائده جعفری ندوشن

3.

ارزیابی مجموعه زبان فارسی بر مبنای شاخص های انتخاب کتابِ مناسب کانینگزورث (1995)

صفحه 53-82
علی محمدیارلو

4.

بررسی رابطۀ وابستگی به فرهنگ خودی و تقلید لهجۀ فارسی آموزان

صفحه 83-106
غزاله شریعتی فرد؛ عطیه کامیابی گل؛ اعظم استاجی

5.

تأثیر آموزش دستور زبان فارسی با روش بدیعه‌پردازی بر توانایی نگارشی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه ناحیه سه تبریز

صفحه 107-128
ستار پیر عین الدین؛ شکوفه دارابی؛ اکبر ابراهیمی اورنگی

6.

بررسی میزان موفّقیّت مدرّسان آموزش زبان فارسی مدارس المهدی «ع» لبنان از دیدگاه فارسی‌آموزان لبنانی

صفحه 129-150
ایمان فرحات؛ شیما ابراهیمی

7.

بررسی قواعد و اصول نگارش و تحلیل کتاب‌های نگارش دوره دوم متوسطه از منظر زبان‌شناسی شناختی کاربردی

صفحه 151-175
محمد رضا پهلوان نژاد؛ سجاد باقری

8.

تاثیر هوش هیجانی مدرسان زبان فارسی به غیرفارسی زبانان بر کیفیت تدریس

صفحه 177-202
زهره صدیقی فر؛ فاطمه زهرا باوندپور

9.

چندزبانگی و حواس کلامی در یادگیری مهارت‌های درک فارسی با اهداف پزشکی به‌کمک ربات‌های اجتماعی هوشمند

سعید خزایی؛ علی درخشان؛ مجتبی کرباسی

10.

بررسی عوامل تاثیرگذار در گزینش مطالب آموزشی به فارسی آموزان خارجی

الیاس نورایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب