1.

بررسی روند رشد ساخت‌ فعل در نوشته‌های فارسی‌آموزان کره‌ای (سطح پایه و میانی) براساس رویکرد کاربرد بنیان

صفحه 3-26
رضامراد صحرایی؛ طاهره عبداللهی پارسا

2.

بررسی میزان همبستگی بین توانش بینافرهنگی در مدرسان زبان فارسی به غیرفارسی زبانان و عملکرد فارسی‌آموزانشان

صفحه 27-51
زهرا ابوالحسنی چیمه؛ مائده جعفری ندوشن

3.

ارزیابی مجموعه زبان فارسی بر مبنای شاخص های انتخاب کتابِ مناسب کانینگزورث (1995)

صفحه 53-82
علی محمدیارلو

4.

بررسی رابطۀ وابستگی به فرهنگ خودی و تقلید لهجۀ فارسی آموزان

صفحه 83-106
غزاله شریعتی فرد؛ عطیه کامیابی گل؛ اعظم استاجی

5.

تأثیر آموزش دستور زبان فارسی با روش بدیعه‌پردازی بر توانایی نگارشی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه ناحیه سه تبریز

صفحه 107-128
ستار پیر عین الدین؛ شکوفه دارابی؛ اکبر ابراهیمی اورنگی

6.

بررسی میزان موفّقیّت مدرّسان آموزش زبان فارسی مدارس المهدی «ع» لبنان از دیدگاه فارسی‌آموزان لبنانی

صفحه 129-150
ایمان فرحات؛ شیما ابراهیمی

7.

بررسی عوامل تاثیرگذار در گزینش مطالب آموزشی به فارسی آموزان خارجی

الیاس نورایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب