آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها360
تعداد مقالات2,962
تعداد مشاهده مقاله3,754,899
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,550,314

1.

Comparative Analysis of Novice, Moderately Experienced, and Highly Experienced Iranian EFL Teachers’ Self-Efficacy Focusing on Their Cognition, Metacognition, Affection, and Behavior

دوره 10، شماره 1، فروردین 2023، صفحه 47-72
Maryam Azizi؛ Hossein Heidari Tabrizi؛ Ahmadreza Lotfi

2.

Developing EFL Teachers’ Cognition of Corrective Feedback Using a Task-Based Approach

دوره 10، شماره 2، تیر 2023، صفحه 69-90
Meisam Mirzaei Shojakhanlou؛ Abdulbaset Saeedian

3.

Iranian EFL Teachers’ Cognition of Corrective Feedback as an Element of Classroom Management: A Qualitative Study

دوره 11، شماره 2، تیر 2024، صفحه 2-24
Abbas Ali Rezaee؛ Mohammad Hussein Norouzi؛ Nafeeseh Aryaeian


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب