
تعداد نشریات | 20 |
تعداد شمارهها | 396 |
تعداد مقالات | 3,227 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,579,747 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 3,107,405 |
1. | A Probe into Iranian Learners’ Performance on IELTS Academic Writing Task 2: Operationalizing Two Models of Dynamic Assessment versus Static Assessment | |
دوره 8، شماره 2، تیر 2021، صفحه 24-58 | ||
Arezoo Daneshvar؛ mohammad sadegh bagheri؛ firooz sadighi؛ Lotfollah Yarmohammadi؛ Mortaza Yamini | ||
2. | Investigating the Effects of Using Dynamic Assessment Procedures on the EFL Learners’ Vocabulary Knowledge Development | |
دوره 4، شماره 3، آبان 2017، صفحه 49-72 | ||
Saman Ebadi؛ Vahid Yari | ||
3. | The Dynamic Assessment of Reading Comprehension: An Exploration of EFL Teacher’s Perception and Practice | |
دوره 9، شماره 2، تیر 2022، صفحه 123-148 | ||
Saeed Mohammadi؛ Esmat Babaii | ||
4. | استنباط واژگانی و یادگیری کلمات: مقایسه ی تأثیر تمرین لغت و ارزشیابی پویای گروهی | |
دوره 7، شماره 2، مهر 1397، صفحه 23-44 | ||
خسرو بهراملو؛ سامان عبادی؛ عادل اسماعیلی | ||
5. | بررسی یافته های تجربی و دیدگاه های فراگیران در خصوص تأثیر ارزشیابی پویای رایانهای بر یادگیری واژگان فارسی | |
دوره 6، شماره 2، آبان 1396، صفحه 3-16 | ||
سامان عبادی؛ خسرو بهراملو | ||