تعداد نشریات | 20 |
تعداد شمارهها | 367 |
تعداد مقالات | 3,004 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,040,150 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,691,509 |
1. | Let’s Judge a Book by its Cover: The Case Study of Active Skills for Reading | |
دوره 8، شماره 4، دی 2021، صفحه 183-206 | ||
Mahdis Mousavi؛ Mansoor Ganji؛ Khaled Kordi Tamandani | ||
2. | Official Postgraduate Curriculums of TPSOL in Iran: Evaluation of Educational Objectives and Vertical Alignment | |
دوره 10، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 51-74 | ||
Reza Rezvani؛ Ali Sayyadi؛ Ahmad Izadi | ||
3. | The Future of Teacher Education Making: EFL Pre-Service Teachers and Teacher Educators' Perceptions of Professional Preparation | |
دوره 8، شماره 1، فروردین 2021، صفحه 141-167 | ||
Mohammad Nabi Ranjbari؛ Hossein Heidari Tabrizi؛ Akbar Afghary | ||
4. | ارزشیابی برنامهی درسی مراکز آموزش زبان فارسی از منظر فارسی آموزان غیرایرانی | |
دوره 4، شماره 2، آبان 1394، صفحه 65-87 | ||
شهره سادات سجادی؛ رضا مراد صحرایی | ||
5. | اعتبارسنجی نقد حدیث بر پایه علوم تجربی | |
دوره 5، شماره 1، مهر 1397، صفحه 35-58 | ||
مهدی آشناور؛ ابراهیم ابراهیمی؛ علی حسن بگی؛ کیوان احسانی | ||
6. | توصیف و تحلیل مجموعهی «فارسی بیاموزیم» بر اساس الگوی لیتلجان (2011) | |
دوره 4، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 103-136 | ||
ناصر رشیدی؛ فرزانه الهیار | ||
7. | دلایل عدم موفقیت برنامه TDR در طرح های توسعه شهری ایران | |
دوره 1، شماره 1، آذر 1401، صفحه 68-78 | ||
اکبر محمدی؛ بهرام امین زاده گوهرریزی؛ نازنین حسین پور | ||
8. | معرّفی بازبینة ابداعی تحلیل آموزش نگارش دانشگاهی بر بنیاد روش تکلیفمحور (مطالعة موردی: جلد پنجم آموزش نوین زبان فارسی) | |
دوره 12، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 167-198 | ||
آرزو امین خندقی؛ احسان قبول؛ ادموند هرزیگ؛ محمد تقوی | ||