تعداد نشریات | 20 |
تعداد شمارهها | 347 |
تعداد مقالات | 2,871 |
تعداد مشاهده مقاله | 3,261,681 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,396,592 |
1. | An Evaluation of English Textbook “Prospect 2”: Teachers and Teacher Educators’ Perceptions in the Spotlight | |
دوره 8، شماره 2، تیر 2021، صفحه 90-59 | ||
Behrooz Ghoorchaei؛ Ali Derakhshan؛ Alemeh Ebrahimi | ||
2. | Detrimental Effects of School Organizational Climate on Teacher Job Motivation in EFL Context of Iran: A Phenomenological Approach | |
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 05 آذر 1402 | ||
Parisa Ashkani؛ Ehsan Namaziandost؛ Karamollah Javanmard | ||
3. | Developing and Validating an EFL Teacher Imposed Identity Inventory: A Mixed Methods Study | |
دوره 8، شماره 2، تیر 2021، صفحه 116-91 | ||
Azra Gholamshahi؛ Minoo Alemi؛ Zia Tajeddin | ||
4. | Development and Validation of an EFL Teachers’ Quality Assurance Questionnaire | |
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 10 فروردین 1403 | ||
Giti Sabadoust؛ Kobra Tavassoli؛ Gholamhassan Famil Khalili | ||
5. | Exploring the Relationship among EFL Teachers' Critical Thinking, Autonomy and Experience in Public and Private Schools | |
دوره 10، شماره 1، فروردین 2023، صفحه 101-131 | ||
Mahzad Keyvanloo؛ Mohammad Reza Amirian؛ Marjan Vosoughi؛ reza Bagheri Nevisi | ||
6. | Investigating the Barriers to Teachers’ Professional Development in an EFL Context | |
دوره 7، شماره 2، مرداد 2020، صفحه 101-122 | ||
Hassan Soodmand Afshar؛ Shabnam Ghasemi | ||
7. | The Interplay among Self-efficacy, Perceptions of Instructional Supervision, and Teaching Performance: A Case of Iranian EFL Teachers | |
دوره 3، شماره 1، اردیبهشت 2016، صفحه 130-111 | ||
Afsaneh Baharloo؛ Saeed Mehrpour | ||
8. | The Mediating Role of Teacher Burnout and School Climate in EFL Teachers’ Commitment: Focus on Iranian Teachers | |
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 14 بهمن 1402 | ||
Akram Bagheri؛ Masood Siyyari؛ Mojgan Rashtchi | ||
9. | The types of scaffolding used by EFL Teachers in Isfahan | |
دوره 8، شماره 2، تیر 2021، صفحه 220-199 | ||
Somayeh safdari؛ Momene Ghadiri؛ Zohreh Kashkouli | ||
10. | Validating a Continuing Professional Development Scale among Iranian EFL Teachers | |
دوره 6، شماره 3، آبان 2019، صفحه 129-105 | ||
Anis Behzadi؛ Mohammad Golshan؛ Sima Sayadian | ||