1.

The Effect of Group Dynamic Assessment on Raising Young Iranian EFL Learners' Metacognitive Awareness and Listening Comprehension

دوره 2، شماره 3، آبان 2015، صفحه 86-67
Mahmood Reza Moradian؛ Parisa Kogani Baharvand

2.

The Effect of Peer Scaffolding on Iranian EFL Learners’ Listening Comprehension

دوره 3، شماره 1، اردیبهشت 2016، صفحه 65-49
Karim Shabani؛ Sekineh Malekdar

3.

The Effect of Prelistening Activity Types on Listening Comprehension and Listening Anxiety

دوره 9، شماره 4، دی 2022، صفحه 93-118
Sakine Ghahri؛ Abbas Ali Zarei

4.

بررسی تأثیر فعالیت‌های پیش از شنیدن بر عملکرد شنیداری فارسی‌آموزان خارجی

دوره 11، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 99-120
شهلا رقیب دوست؛ مینا حامدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب