آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها347
تعداد مقالات2,871
تعداد مشاهده مقاله3,261,578
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,396,504

1.

A Phenomenological Analysis of Lesson Study: Implications for Persian-as-a-second language (PSL) Learners’ Autonomy

دوره 10، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 223-248
Firooz Mahmoodi؛ Kiumars Taghipour؛ Asghar Salimi

2.

Conceptualization of Iranian EFL Teachers’ Perceptions of Their Professional Learning Practices: Implications for Teacher Development

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 06 بهمن 1402
Faranak Shapouran؛ Roya Ranjbar Mohammadi Bonab؛ Mohammad Hossein Yousefi؛ Hassan Asadollahfam

3.

From Sociocultural Epistemology to Transformative Pedagogy: Contributions of Collaborative Action Research through Dialogic Mediation in Teacher Professional Development

دوره 7، شماره 2، مرداد 2020، صفحه 51-75
Farzad Mashhadi؛ Reza Biria؛ Ahmadreza Lotfi

4.

Investigating the Barriers to Teachers’ Professional Development in an EFL Context

دوره 7، شماره 2، مرداد 2020، صفحه 101-122
Hassan Soodmand Afshar؛ Shabnam Ghasemi

5.

Pathology of Language Teaching Ineffectiveness: A Case Study Exposing Teacher Cognition Stepwise

دوره 9، شماره 1، فروردین 2022، صفحه 29-51
Mandana Zolghadri؛ Homa Jafarpour Mamaghani


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب