1.

شناسنامه علمی فارسی شماره 15 شامل: مجوز تعیین اعتبار، معرفی شورای نویسندگان، اهداف و خط مشی، برگ درخواست اشتراک، فهرست مطالب


2.

سخن سردبیر

صفحه 1-1

3.

ساخت آزمون خواندن برای دانش‌آموزان پایه‌ی ششم ابتدایی با استفاده از انگاره‌ی سنجش شناختی تشخیصی

صفحه 3-30
حسن تقییان؛ ابراهیم خدایی؛ عباس بازرگان؛ علی مقدم زاده؛ مسعود کبیری

4.

مقایسه‌ی رشد زبان گفتاری در دانش‌آموزان نارساخوان و عادی پایه‌‌ی اول تا سوم

صفحه 31-52
مریم نوذری رابری؛ حیات عامری؛ مجتبی منشی زاده؛ ارسلان گلفام

5.

طراحی انگاره‌ی نظری برنامه‌ی درسی با رویکرد کارآفرینی برای درس فارسی دوره‌ی ابتدایی

صفحه 53-76
آسیه السادات مدرسی سریزدی؛ عزت الله نادری؛ مریم سیف نراقی؛ قدسی احقر

6.

سنجش کاربست ابزارهای انسجام واژگانی در کتاب‏ های فارسی متوسطه‏ ی اول

صفحه 77-96
جلال رحیمیان؛ سید بهنام علوی مقدم

7.

نمود نوشتاری در کتاب‌های فارسی و ارتباط آن با مهارت روخوانی دانش‌آموزان دوره‏ ی اول ابتدایی

صفحه 97-118
معصومه نجفی پازکی

8.

رشد مهارت نوشتار در فارسی زبانان 13- 18 ساله با نگاهی به الگوهای نحوی و مکث

صفحه 119-136
حمیدرضا برابری؛ عطیه کامیابی گل؛ محمود الیاسی

9.

ترجمه چکیده ها به زبان انگلیسی

صفحه 137-143

10.

شناسنامه علمی انگلیسی شماره 15 شامل: مجوز تعیین اعتبار، پایگاه های نمایه شده، معرفی شورای نویسندگان، اهداف و خط مشی، برگ درخواست اشتراک، فهرست مطالب و سخن سردبیر



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب