آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها345
تعداد مقالات2,857
تعداد مشاهده مقاله3,251,063
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,386,464

1.

An Evaluation of English Textbook “Prospect 2”: Teachers and Teacher Educators’ Perceptions in the Spotlight

دوره 8، شماره 2، تیر 2021، صفحه 90-59
Behrooz Ghoorchaei؛ Ali Derakhshan؛ Alemeh Ebrahimi

2.

Detrimental Effects of School Organizational Climate on Teacher Job Motivation in EFL Context of Iran: A Phenomenological Approach

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 05 آذر 1402
Parisa Ashkani؛ Ehsan Namaziandost؛ Karamollah Javanmard

3.

Developing and Validating an EFL Teacher Imposed Identity Inventory: A Mixed Methods Study

دوره 8، شماره 2، تیر 2021، صفحه 116-91
Azra Gholamshahi؛ Minoo Alemi؛ Zia Tajeddin

4.

Development and Validation of an EFL Teachers’ Quality Assurance Questionnaire

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 10 فروردین 1403
Giti Sabadoust؛ Kobra Tavassoli؛ Gholamhassan Famil Khalili

5.

Exploring the Relationship among EFL Teachers' Critical Thinking, Autonomy and Experience in Public and Private Schools

دوره 10، شماره 1، فروردین 2023، صفحه 101-131
Mahzad Keyvanloo؛ Mohammad Reza Amirian؛ Marjan Vosoughi؛ reza Bagheri Nevisi

6.

Investigating the Barriers to Teachers’ Professional Development in an EFL Context

دوره 7، شماره 2، مرداد 2020، صفحه 101-122
Hassan Soodmand Afshar؛ Shabnam Ghasemi

7.

The Interplay among Self-efficacy, Perceptions of Instructional Supervision, and Teaching Performance: A Case of Iranian EFL Teachers

دوره 3، شماره 1، اردیبهشت 2016، صفحه 130-111
Afsaneh Baharloo؛ Saeed Mehrpour

8.

The Mediating Role of Teacher Burnout and School Climate in EFL Teachers’ Commitment: Focus on Iranian Teachers

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 14 بهمن 1402
Akram Bagheri؛ Masood Siyyari؛ Mojgan Rashtchi

9.

The types of scaffolding used by EFL Teachers in Isfahan

دوره 8، شماره 2، تیر 2021، صفحه 220-199
Somayeh safdari؛ Momene Ghadiri؛ Zohreh Kashkouli

10.

Validating a Continuing Professional Development Scale among Iranian EFL Teachers

دوره 6، شماره 3، آبان 2019، صفحه 129-105
Anis Behzadi؛ Mohammad Golshan؛ Sima Sayadian


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب