تعداد نشریات | 19 |
تعداد شمارهها | 380 |
تعداد مقالات | 3,121 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,251,008 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,845,074 |
1. | شناسنامه علمی فارسی شامل: شناسنامه فارسی، مجوز تعیین اعتبار، پایگاه های نمایه شده، معرفی شورای نویسندگان و مشاوران علمی ، اهداف و خط مشی، برگ درخواست اشتراک، فهرست مطالب | |
2. | سخن سردبیر | |
صفحه 1-1 | ||
3. | ضرورت رویکرد نظاممند به آزمونسازی در زبان فارسی: مقایسهی برآوردهای مدرّسان و واقعیتِ آماری | |
صفحه 36-3 | ||
سیّد اکبر جلیلی؛ مهدی خدادادیان | ||
4. | کارکردهای زبانی: واکاوی نیازهای زبانیِ کارکردیِ فارسی آموزان | |
صفحه 53-37 | ||
افسانه غریبی؛ رضا مراد صحرایی | ||
5. | درجهبندی و چینشِ متون آموزش زبان فارسی به غیر فارسیزبانان بر پایهی گذرایی و استعارهی دستوری | |
صفحه 74-55 | ||
ابراهیم رضاپور | ||
6. | تأثیر عمق خط بر خطاهای املایی دانشآموزان آذریزبان | |
صفحه 98-75 | ||
اعظم رستمی؛ حدائق رضائی؛ عادل رفیعی | ||
7. | بسامد تکرار زمانهای دستوری در گفتار و نوشتار فارسی: در جستجوی اولویتهای آموزشی دستور برای فارسی آموزان | |
صفحه 115-99 | ||
امیر رضا وکیلی فرد؛ احمد کولی وندی؛ علی فاطمی منش | ||
8. | تأثیر رویکرد تکلیفمحور و انگارهی اندرسون بر درک متون اسلامی | |
صفحه 117-142 | ||
مهین ناز میردهقان؛ نگار داوری اردکانی؛ طاهره عبداللهی پارسا | ||