| تعداد نشریات | 20 |
| تعداد شمارهها | 416 |
| تعداد مقالات | 3,413 |
| تعداد مشاهده مقاله | 5,013,664 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 3,426,084 |
| 1. | شناسنامه علمی فارسی شامل: شناسنامه فارسی، مجوز تعیین اعتبار، پایگاه های نمایه شده، معرفی شورای نویسندگان و مشاوران علمی ، اهداف و خط مشی، برگ درخواست اشتراک، فهرست مطالب | |
| 2. | سخن سردبیر | |
| صفحه 1-1 | ||
| 3. | ضرورت رویکرد نظاممند به آزمونسازی در زبان فارسی: مقایسهی برآوردهای مدرّسان و واقعیتِ آماری | |
| صفحه 36-3 | ||
| سیّد اکبر جلیلی؛ مهدی خدادادیان | ||
| 4. | کارکردهای زبانی: واکاوی نیازهای زبانیِ کارکردیِ فارسی آموزان | |
| صفحه 53-37 | ||
| افسانه غریبی؛ رضا مراد صحرایی | ||
| 5. | درجهبندی و چینشِ متون آموزش زبان فارسی به غیر فارسیزبانان بر پایهی گذرایی و استعارهی دستوری | |
| صفحه 74-55 | ||
| ابراهیم رضاپور | ||
| 6. | تأثیر عمق خط بر خطاهای املایی دانشآموزان آذریزبان | |
| صفحه 98-75 | ||
| اعظم رستمی؛ حدائق رضائی؛ عادل رفیعی | ||
| 7. | بسامد تکرار زمانهای دستوری در گفتار و نوشتار فارسی: در جستجوی اولویتهای آموزشی دستور برای فارسی آموزان | |
| صفحه 115-99 | ||
| امیر رضا وکیلی فرد؛ احمد کولی وندی؛ علی فاطمی منش | ||
| 8. | تأثیر رویکرد تکلیفمحور و انگارهی اندرسون بر درک متون اسلامی | |
| صفحه 117-142 | ||
| مهین ناز میردهقان؛ نگار داوری اردکانی؛ طاهره عبداللهی پارسا | ||