1.

آموزش زبان فارسی به لاری‏ زبانان بر مبنای تحلیل مقابله‌ای و روش تکلیف‌محور

دوره 2، شماره 2، تیر 1392، صفحه 139-164
مهین ناز میردهقان؛ بهزاد مریدی؛ محمد اورنگ

2.

تأثیر رویکرد تکلیف‌محور و انگاره‌ی اندرسون بر درک متون اسلامی

دوره 2، شماره 3، آذر 1392، صفحه 117-142
مهین ‏ناز میردهقان؛ نگار داوری اردکانی؛ طاهره عبداللهی پارسا

3.

تاثیر نوع تکلیف بر کاربرد نشانۀ مفعولی«را» در نوشتار فارسی آموزان غیرایرانی (مقاله علمی- پژوهشی)

دوره 10، شماره 2، مهر 1400، صفحه 3-19
حمید آقایی؛ مهین ناز میردهقان؛ رضا مراد صحرایی

4.

تحلیل مجموعه کتاب‌های «زبان فارسی» از منظر نشانه‌شناسی فرهنگی

دوره 2، شماره 1، اردیبهشت 1392، صفحه 37-68
مهین‌ناز میردهقان؛ فرزان سجودی؛ حمید آقایی

5.

تدوین و ارزیابی درسنامه‌های جامع آموزش زبان فارسی به چینی‌زبانان در سطح پایه براساس چارچوب مرجع آموزش زبان فارسی

دوره 8، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 127-155
مهین ناز میردهقان؛ رضا میرزایی برزکی؛ مرضیه دهقانی

6.

تهیه‏ی مطالب آموزشی برای آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان بر مبنای رویکرد تلفیقی رایانه مبنا و کلاس مبنا در آموزش هم‏زمان مهارت های زبان

دوره 1، شماره 1، مهر 1391، صفحه 1-24
مهین ناز میردهقان؛ اعظم جورقانی

7.

خطاهای نوشتاری فارسی‏آموزان آلمانی‌زبان در سطح مقدماتی: خطاهای املایی-واجی

دوره 3، شماره 1، خرداد 1393، صفحه 91-116
مهین ناز میردهقان؛ احمد احمدوند؛ نیلوفر سادات حسینی کارگر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب