1.

تاثیر به کارگیری نقشه مفهومی بر تقویت مهارت خواندن فارسی آموزان خارجی

دوره 5، شماره 2، آذر 1395، صفحه 95-122
زهرا سادات حسینی؛ محمد رضا پهلوان نژاد؛ رضامراد صحرایی؛ علی افخمی

2.

تأثیر رویکرد تکلیف‌محور و انگاره‌ی اندرسون بر درک متون اسلامی

دوره 2، شماره 3، آذر 1392، صفحه 117-142
مهین ‏ناز میردهقان؛ نگار داوری اردکانی؛ طاهره عبداللهی پارسا

3.

تحلیل محتوایی منابع آموزشی زبان فارسی بر پایه‏ی انگاره‏ی نیل اندرسون

دوره 1، شماره 2، اسفند 1391، صفحه 1-30
رضامراد صحرایی؛ منیره شهباز

4.

ساخت های نحوی غالب در متون مطبوعاتی و تأثیر آن ها بر درک مطلب خوانداری غیرفارسی زبانان

دوره 5، شماره 2، آذر 1395، صفحه 27-46
علی علیزاده؛ عطیه کامیابی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گل؛ طاهره وحیدی‌فردوسی

5.

مقایسه‏ ی آموزش سنتی الفبای زبان فارسی و آموزش براساس الفبای آوانگاری و تأثیر آن بر مهارت خواندن غیرفارسی زبانان بزرگسال

دوره 8، شماره 2، مهر 1398، صفحه 137-164
سعیده قربانی؛ بتول علی نژاد؛ حسین براتی

6.

مهارت درک خواندن فارسی‏ آموزان غیرایرانی: مطالعه ‏ی تأثیر کاربرد متون ساده شده‏ ی‏ گلستان بر آن

دوره 6، شماره 1، شهریور 1396، صفحه 135-152
یداله شکری؛ شهرام نقش بندی؛ عصمت اسماعیلی؛ زهرا استادزاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب