آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها351
تعداد مقالات2,906
تعداد مشاهده مقاله3,302,490
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,437,476

1.

A Mixed-Method Study of Teacher Diary as a Reflective Instrument for the English Language Teacher Development

دوره 8، شماره 2، تیر 2021، صفحه 24-1
Mehrshad Ahmadian؛ Parviz Maftoon؛ Parviz Birjandi

2.

Analysis of Iranian EFL Teachers’ Narrated Critical Incidents and their Productive Coping Strategies

دوره 7، شماره 2، مرداد 2020، صفحه 1-27
Saeedeh Esmaeli؛ Katayoon Afzali

3.

Cross-examining e-mentoring vs. face-to-face mentoring: The performance and attitudes of the Iranian EFL teachers in focus

دوره 8، شماره 1، فروردین 2021، صفحه 1-30
Ahmad Beigi Rizi؛ Hossein Barati؛ Ahmad MoeinZadeh

4.

Evaluation of Iranian Teacher Education Programs for EFL Student-Teachers

دوره 6، شماره 1، اردیبهشت 2019، صفحه 131-105
Mohammad Aliakbari؛ Fatemeh sadat Tabatabaei

5.

Iranian EFL Teachers’ Cognition of Corrective Feedback as an Element of Classroom Management: A Qualitative Study

دوره 11، شماره 2، تیر 2024، صفحه 2-24
Abbas Ali Rezaee؛ Mohammad Hussein Norouzi؛ Nafeeseh Aryaeian

6.

Iranian Female EFL Student-teachers’ Conceptions of Their Future Professional Self-Images

دوره 9، شماره 1، فروردین 2022، صفحه 1-28
Fatemeh sadat Tabatabaei؛ Mohammad Aliakbari؛ Reza Khany

7.

Practicum and Professional Role Identity (Re)construction: A Longitudinal Mixed Methods Study on Iranian EFL Student Teachers

دوره 10، شماره 3، مهر 2023، صفحه 39-69
Mohammad Zeinali؛ Manoochehr Jafarigohar؛ Mahmood Reza Atai؛ Hassan Soliemani


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب