1.

سخن سردبیر

صفحه 1-1

2.

انتقال آوایی در گفتار فارسی آموزان چینی و عربی: مطالعه ‏ی موردی انفجاری‏ های بدنه‏ ای (مقاله علمی پژوهشی)

صفحه 3-23
وحید صادقی

3.

اعتبارِ سازه‌ی معیارنمره‌دهیِ مهارت نوشتن در آزمون جامع فارسی دانشگاه فردوسی برای غیرفارسی‌زبانان (مقاله علمی پژوهشی)

صفحه 25-46
محسن رودمعجنی؛ احسان قبول؛ بهزاد قنسولی

4.

تحلیل کاربردشناختی کتاب آموزش نوین زبان فارسی بر اساس اصول گرایس (مقاله علمی پژوهشی)

صفحه 47-70
حسین رضویان؛ تمنا الهی پناه

5.

بررسی تاثیرات تداخل واژه‌های عربی بر یادگیری فارسی‌آموزان عربی‌زبان (مقاله علمی پژوهشی)

صفحه 71-90
هبه عیسی؛ لیلا گل پور؛ فرشید ترکاشوند

6.

بررسی عوامل مؤثر بر بهبود مهارت‌های نوشتاری دانش‏ آموزان از دیدگاه معلمان (مقاله علمی پژوهشی)

صفحه 91-106
منصوره قربانی؛ مهناز جلالوندی؛ حمید رضا دولت آبادی

7.

بررسی کارآمدی تصویرسازی در تحقق اهداف آموزشی در کتاب‌های ‌آزفا؛ بررسی موردی: مینا (۱) و ویراست دوم فارسی بیاموزیم (۱) (مقاله علمی پژوهشی)

صفحه 107-128
رویا ولی پور؛ مونا ولی پور

8.

بررسی تصاویر درسنامه آموزش زبان فارسی بر اساس رویکرد نشانه‌شناسی اجتماعی (مقاله علمی پژوهشی)

صفحه 129-148
حبیب احمدی؛ زهرا باباسالاری؛ سعید یزدانی؛ علی ربیع

9.

انتقال آوایی در گفتار فارسیِ فارسی‌آموزان چینی با تمرکز بر فضای واکه‌ای (مقاله علمی پژوهشی)

صفحه 149-176
سعیده زارع؛ مهدی صفایی‌قلاتی؛ ناهید یاراحمدزهی

10.

بررسی تأثیر مؤلفه‌های آهنگین متون ادبی در آموزش زبان فارسی؛ مطالعه‏ موردی شاهنامة فردوسی (مقاله علمی پژوهشی)

صفحه 177-199
صالحه غضنفری مقدم؛ محمدجعفر یاحقی؛ رضا پیش قدم؛ شیما ابراهیمی

11.

هوش فرهنگی مدرسان آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان و متغیرهای پیش بینی کننده ی آن (مقاله علمی پژوهشی)

صفحه 201-223
فرانک اسلامی

12.

تحلیل نمود گفتمان پسااستعماری در کتاب های آموزش زبان فارسی انگلیسی زبانان (مقاله علمی پژوهشی)

صفحه 225-250
نفیسه رئیسی مبارکه

13.

طراحی و توسعه ی یک چندرسانهای برای آموزش حروف الفبا به دانش-آموزان پایهی اول ابتدایی (ترک زبان) (مقاله علمی پژوهشی)

صفحه 251-274
مرضیه جعفری شادپی؛ حسین زنگنه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب