آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها355
تعداد مقالات2,932
تعداد مشاهده مقاله3,340,302
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,474,266

1.

Cultural Intelligence, Cultural Identity and Iranian EFL learners' use of Politeness Strategies

دوره 4، شماره 4، دی 2017، صفحه 27-45
Rasoul Mohammad Hosseinpur؛ Maryam Sarbandi Farahani

2.

Examining the Effects of Raising Text Structure Awareness in Computer-Based Instruction through Moviemaker and Mind mapping software on EFL learners’ Reading Comprehension

دوره 9، شماره 4، دی 2022، صفحه 51-74
Zahra Ghorbani Shemshadsara؛ Touran Ahour؛ Nasrin Hadidi Tamjid

3.

Exploring Iranian EFL Learners’ Cognitive Styles and Their Listening Comprehension

دوره 9، شماره 2، تیر 2022، صفحه 77-97
Lida Habibpour؛ Leila Dobakhti

4.

Exploring Metacognitive Strategies in Reading Academic Texts Among More and Less Proficient EFL University Students

دوره 4، شماره 4، دی 2017، صفحه 142-123
Ali Roohani؛ Raheleh Sabzeali,؛ Azizullah Mirzaei

5.

Exploring the Impact of Mobile-Flipped Classrooms on Iranian EFL Learners’ Writing Proficiency

دوره 10، شماره 2، تیر 2023، صفحه 91-117
Nouroddin Yousofi؛ Saba Bashiri

6.

Interactional Competence and Gender Impacts on EFL Learners’ Self-Perceptions of Its Sub-Constructs

دوره 10، شماره 3، مهر 2023، صفحه 21-38
Zari saeedi؛ Hossein Jajarmi

7.

Relationship between Iranian Intermediate EFL Learners' Foreign Language Causal Attributions, Meta-Cognitive Self-Regulation and Their L2 Speaking Performance

دوره 6، شماره 2، مرداد 2019، صفحه 77-53
Mohammad Hadi Mahmoodi؛ Fateme Karampour

8.

The Contribution of Critical Discourse Analysis and Critical Thinking in an EFL Context: A Case Study of Economic Texts

دوره 4، شماره 3، آبان 2017، صفحه 33-47
shabnam kurosh khanshan؛ davud kuhi

9.

The effects of receptive and productive testing on L2 active vocabulary knowledge

دوره 11، شماره 1، فروردین 2024، صفحه 125-146
Dariush Aliakbari؛ Mortaza Aslrasouli؛ Davud Kuhi

10.

The Familiarity of EFL Teachers with Post-Method: Considering their Field of Study

دوره 3، شماره 1، اردیبهشت 2016، صفحه 109-89
Mir Habib Aboulalaei؛ Jafar Poursalehi؛ Yaser Hadidi

11.

The Familiarity of EFL Teachers with Post-Method: Considering their Field of Study

دوره 3، شماره 3، آذر 2016، صفحه 103-83
Mir Habib Aboulalaei؛ Jafar Poursalehi؛ Yase Hadidi

12.

آموزش مستقیم کلاس-محور در مقابل آموزش معکوس وب‌کوئست-محور: به سوی تمرین موثرتر نگارش (مقاله لاتین)

دوره 11، (2)- ویژه نامه، مهر 1401، صفحه 53-74
فاطمه نامی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب