1.

Cultural Intelligence, Cultural Identity and Iranian EFL learners' use of Politeness Strategies

دوره 4، شماره 4، دی 2017، صفحه 27-45
Rasoul Mohammad Hosseinpur؛ Maryam Sarbandi Farahani

2.

Examining the Effects of Raising Text Structure Awareness in Computer-Based Instruction through Moviemaker and Mind mapping software on EFL learners’ Reading Comprehension

دوره 9، شماره 4، دی 2022، صفحه 51-74
Zahra Ghorbani Shemshadsara؛ Touran Ahour؛ Nasrin Hadidi Tamjid

3.

Exploring Iranian EFL Learners’ Cognitive Styles and Their Listening Comprehension

دوره 9، شماره 2، تیر 2022، صفحه 77-97
Lida Habibpour؛ Leila Dobakhti

4.

Exploring Metacognitive Strategies in Reading Academic Texts Among More and Less Proficient EFL University Students

دوره 4، شماره 4، دی 2017، صفحه 142-123
Ali Roohani؛ Raheleh Sabzeali,؛ Azizullah Mirzaei

5.

Exploring the Impact of Mobile-Flipped Classrooms on Iranian EFL Learners’ Writing Proficiency

دوره 10، شماره 2، تیر 2023، صفحه 91-117
Nouroddin Yousofi؛ Saba Bashiri

6.

Interactional Competence and Gender Impacts on EFL Learners’ Self-Perceptions of Its Sub-Constructs

دوره 10، شماره 3، مهر 2023، صفحه 21-38
Zari saeedi؛ Hossein Jajarmi

7.

Relationship between Iranian Intermediate EFL Learners' Foreign Language Causal Attributions, Meta-Cognitive Self-Regulation and Their L2 Speaking Performance

دوره 6، شماره 2، مرداد 2019، صفحه 77-53
Mohammad Hadi Mahmoodi؛ Fateme Karampour

8.

The Contribution of Critical Discourse Analysis and Critical Thinking in an EFL Context: A Case Study of Economic Texts

دوره 4، شماره 3، آبان 2017، صفحه 33-47
shabnam kurosh khanshan؛ davud kuhi

9.

The effects of receptive and productive testing on L2 active vocabulary knowledge

دوره 11، شماره 1، فروردین 2024، صفحه 125-146
Dariush Aliakbari؛ Mortaza Aslrasouli؛ Davud Kuhi

10.

The Familiarity of EFL Teachers with Post-Method: Considering their Field of Study

دوره 3، شماره 1، اردیبهشت 2016، صفحه 109-89
Mir Habib Aboulalaei؛ Jafar Poursalehi؛ Yaser Hadidi

11.

The Familiarity of EFL Teachers with Post-Method: Considering their Field of Study

دوره 3، شماره 3، آذر 2016، صفحه 103-83
Mir Habib Aboulalaei؛ Jafar Poursalehi؛ Yase Hadidi

12.

آموزش مستقیم کلاس-محور در مقابل آموزش معکوس وب‌کوئست-محور: به سوی تمرین موثرتر نگارش (مقاله لاتین)

دوره 11، (2)- ویژه نامه مقالات CALL ، زبان شناسی و آموزش زبان، مهر 1401، صفحه 53-74
فاطمه نامی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب