1.

Teachers and Learners’ Emotional Intelligence and their Corrective Feedback Practices and Preferences

دوره 5، شماره 4، بهمن 2018، صفحه 109-130
Ehsan Narimani Vahedi؛ Mahnaz Saeidi؛ Nasrin Hadidi Tamjid

2.

The Difference between Predictability of Iranian EFL Teachers’ Emotional Intelligence and Sense of plausibility with their Sense of Classroom Management

دوره 5، شماره 1، اردیبهشت 2018، صفحه 73-94
Fateme Saeedi؛ pantea pahlavani

3.

The Relationship Between Emotional Intelligence, Lexical Diversity And The Syntactic Complexity Of EFl Learners’ Written Productions

دوره 7، شماره 1، اردیبهشت 2020، صفحه 133-161
Zhaleh Beheshti؛ Daryush Nejadansari؛ Hossein Barati

4.

ارتباط بین هوش هیجانی و مؤلفه‌های آن با موفقیت ورزشی کشتی گیران نخبه جوان مرد استان همدان

دوره 1، شماره 1، مهر 1402، صفحه 51-62
محمد محمدی؛ حمید رضا مقصودی

5.

بررسی رابطه سبک رهبری مدیران با هشداردهی(سوت زنی) در موسسات حسابرسی: با تاکید بر نظریه‌های هوش هیجانی و هویت اجتماعی

دوره 9، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 79-111
رامین شاهعلی زاده؛ هاشم نیکو مرام؛ فرزانه حیدرپور؛ فریدون رهنمای رودپشتی

6.

مدل‏یابی رابطه‌ی هوش هیجانی، استقلال، خودتنظیمی و تمایل به برقراری ارتباط، بامهارت خواندن درمیان فارسی‏آموزان غیر ایرانی: مدل معادله‌ی ساختاری (مقاله علمی پژوهشی)

دوره 9، شماره 2، مهر 1399، صفحه 137-167
رضا طاهرخانی؛ رضا مرادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب