1.

Exploring Iranian EFL Learners’ Cognitive Styles and Their Listening Comprehension

دوره 9، شماره 2، تیر 2022، صفحه 77-97
Lida Habibpour؛ Leila Dobakhti

2.

Investigating the Impact of the Degree of Contextualization on Iranian Intermediate EFL Learners’ Reading and Listening Tests Performance

دوره 2، شماره 4، بهمن 2015، صفحه 33-11
Farzad Jarideh؛ Ali Asghar Kargar

3.

Iranian EFL Learners’ Attitudes toward Using British Council Video Clips and Podcasts for Listening Comprehension

دوره 4، شماره 1، اردیبهشت 2017، صفحه 123-109
Tahereh Movahedi؛ Seyyed Abdolmajid Tabatabaee Lotfi؛ Seyyed Amir Hosseyn Sarkeshikian

4.

The Effect of Group Dynamic Assessment on Raising Young Iranian EFL Learners' Metacognitive Awareness and Listening Comprehension

دوره 2، شماره 3، آبان 2015، صفحه 86-67
Mahmood Reza Moradian؛ Parisa Kogani Baharvand

5.

The Effect of Peer Scaffolding on Iranian EFL Learners’ Listening Comprehension

دوره 3، شماره 1، اردیبهشت 2016، صفحه 65-49
Karim Shabani؛ Sekineh Malekdar

6.

بررسی تأثیر فعالیت‌های پیش از شنیدن بر عملکرد شنیداری فارسی‌آموزان خارجی

دوره 11، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 99-120
شهلا رقیب دوست؛ مینا حامدی

7.

بررسی نقش متون بحثی و توصیفی در درک مطلب شنیداری

دوره 8، شماره 2، مهر 1398، صفحه 215-232
محمد ظهرابی؛ معصومه شکوهی اصل

8.

بررسی همبستگی درک شنیداری با دانش نحوی در دانشجویان کارشناسی زبان و ادبیات عربی دانشگاه کاشان

دوره 11، شماره 39، فروردین 1399، صفحه 107-126
آذر قضاوی؛ مریم جلائی؛ عباس زارعی تجره

9.

درک شنیداری ساخت‌های پرسشی فارسی با رویکرد روان‌شناسی زبان و کاربرد آن در آموزش زبان فارسی (مقاله علمی- پژوهشی)

دوره 10، شماره 2، مهر 1400، صفحه 137-156
معصومه مهرابی؛ بهروز محمودی بختیاری؛ هنگامه واعظی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب