1.

Alignment of Iranian EAP Programs With Critical Principles: An Exploration of Educator Perspectives

دوره 12، شماره 2، تیر 2025، صفحه 173-197

2.

An Emphasis on the Critical Roles of Academic Simplified Material and its Influences on Learners' Boredom in Online Instruction, Attitudes to Electronic Learning, Self-regulated Online Learning, and Language Achievement

دوره 12، شماره 2، تیر 2025، صفحه 51-73

3.

A Review of Strategic Governance Foresight Policies

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 02 بهمن 1403

4.

Assessment of genetic diversity among local accessions of melon and identification of DNA markers linked with agro-morphological characteristics

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 27 دی 1403

5.

"Chatbots and Speaking Performance of EFL Learners with High and Low Levels of Learning Adaptability: Effects and Percepts"

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 11 بهمن 1403

6.

Digital Flow: Insights from English Teacher Educators

دوره 12، شماره 2، تیر 2025، صفحه 143-171

7.

EFL Teachers' Creativity and L2 Learners' Academic Attainment: The Moderating Role of Teaching Experience

دوره 12، شماره 2، تیر 2025، صفحه 1-22

8.

Exploring AI Literacy and Perception: Insights from Iranian EFL Researchers

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 20 بهمن 1403

9.

Identifying key traits for heat stress tolerance in wheat using machine learning

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 27 دی 1403

10.

IELTS and TOEFL Applicants’ Self-assessment and Actual Test Performance: A Mixed-Methods Study of Relationship and Variation

دوره 12، شماره 2، تیر 2025، صفحه 75-98

11.

Iraqi Novice vs. Experienced EFL Teachers’ Beliefs about Classroom Interactional Competence

دوره 12، شماره 2، تیر 2025، صفحه 23-50

12.

Metadiscourse in Multimodal Discourse: The Case of About-us Pages of Chinese and American Companies

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 10 بهمن 1403

13.

Navigating Challenges and Unveiling Resilience: A Mixed-Methods Study among Iranian EFL Teachers

دوره 12، شماره 2، تیر 2025، صفحه 121-142

14.

Teachers’ Emotions and Experiences as influential Factors in Using Technology in EFL Classes

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 23 دی 1403

15.

The Effect of Source-Use Strategies on Summary Completion in IELTS Academic Reading

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 30 بهمن 1403

16.

The Impact of Vlogging and Podcasting on Iraqi EFL Learners’ Oral Proficiency and Willingness to Communicate

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 28 بهمن 1403

17.

The Relationship between Secondary School Students' Use of Metacognitive Reading Strategies and their Reading Achievement

دوره 12، شماره 2، تیر 2025، صفحه 99-119

18.

اثبات معناداری گزاره‌های تشبیهی سورۀ بقره با تکیه بر نظریات فلسفۀ زبان مطالعه موردی: فلسفۀ زبانی ویتگنشتاین

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 21 بهمن 1403

19.

ارایه الگوی رئالیسم انتقادی اخلاق و فرهنگ حسابداری با تاکید بر نقش تئوری نمایندگی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 28 بهمن 1403

20.

آینده‌های بهره‌وری نظام اداری ایران با استقرار مجتمع‌های اداری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 19 دی 1403

21.

بررسی تأثیر متغیرهای کلان اقتصادی و مشخصه‌های شرکت بر سرعت تعدیل ساختار سرمایه

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 29 دی 1403

22.

بررسی چیستی نقش پیش‌بینی در آینده‌پژوهی

دوره 9، شماره 2، اسفند 1403، صفحه 1-31

23.

بررسی و اولویت گذاری عوامل کلیدی موفقیت آینده‌نگاری راهبردی در صنایع و سازمان‌های ایران

دوره 9، شماره 2، اسفند 1403، صفحه 32-61

24.

تاثیر تغییر رئیس کمیته حسابرسی بر کیفیت حسابرسی، نوع اظهارنظر حسابرس و حق الزحمه حسابرسی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 29 دی 1403

25.

تتعیین ارتباط بین مدیریت استعداد با فناوری اطلاعات از طریق توانمندسازی روانشناختی در معلمان تربیت بدنی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 04 اسفند 1403

26.

تحلیل و بررسی مفهوم «یقین‌های اخلاقی» از منظر سوفی چَپل

دوره 3، شماره 4، اسفند 1403، صفحه 55-72

27.

تفکر وجودی از منظر ابن‌عربی و هایدگر؛ مطالعه‌ای تطبیقی در ریشه‌ها

دوره 3، شماره 4، اسفند 1403، صفحه 1-18

28.

دراسة وظائف الوصف السردیة فی روایة "حکایة بحار" لحنّا مینه

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 14 بهمن 1403

29.

سناریوپردازی مدیریت بحران آب شرب در شهر کرمان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 29 بهمن 1403

30.

سناریوهای آینده فناوری‌های حمل‌ونقل پرسرعت ریلی ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 29 بهمن 1403

31.

علوم شناختی، نسبی‌گرایی و مسئله شناخت

دوره 3، شماره 4، اسفند 1403، صفحه 19-32

32.

مارکس: پراکسیس، آگاهی و سوبژکتیویته

دوره 3، شماره 4، اسفند 1403، صفحه 33-54

33.

مفاتیح المعرفة الحسّیة ودورها فی تشحیذ التجربة الشعوریّة عند الأعمی التطیلی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 29 بهمن 1403

34.

نشانه شناسی قصیده «یوم الجلاء» اثر هاشم الرفاعی بر مبنای الگوی مایکل ریفاتر

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 06 بهمن 1403

35.

نگاهی انتقادی به آزمایش لیبت در دفاع از اراده آزاد

دوره 3، شماره 4، اسفند 1403، صفحه 73-94

36.

واکاوی روان‌کاوانه/ جامعه‌شناختی مرگ و زندگی در دو رمان جنگ: «ارمیا» و «پل معلق»

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 15 دی 1403

37.

وحدت تفکر و وجود در تعالیم اساطیری هرمس و نسبت آن با ایده گسست از سوبژکتیویسم در افکار هایدگر

دوره 3، شماره 4، اسفند 1403، صفحه 95-112


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب